Hakkımızda

Calloffice Çağrı Merkezi, Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri; Çağrı Merkezi sektöründe uzun yıllar ve her kademede görev yapmış uzman kadrosu ile sektörde edindiği on yıllın üzerindeki tecrübe ve bilgiyi müşterilerine aktarmak ve Outsource hizmetlerin kalitesini arttırmak amacı ile kurulmuştur.

Calloffice‘in uzman kadrosunun, Çağrı Merkezinde ki tüm dinamikleri ve birimleri içinde deneyime sahip olmasının getirdiği avantajlar sayesinde sektörde Telesatış dan Kalite Geliştirme Yönetimi‘ne, Teknik altyapı dan Inbound‘a, Backoffice den Planlama‘ya kadar tüm konularda çözümler sağlanmaktadır.

Calloffice vizyonunu; Kalıcı, Kaliteli ve Fark Yaratan çözümler sunmak üzerine belirlemiştir. Misyonunu ise outsource hizmetler de yenilikçi ve ihtiyaç duyulan tüm çözümleri sunabilme yeteneği olan global ve kurumsal bir şirket olarak göstermektedir.

Calloffice, danışmanlık ve eğitim hizmetleri ile de tüm bilgi ve becerisini gerek outsource hizmet veren gerekse inhouse hizmet veren tüm Çağrı Merkezlerine destek vermektedir. Bu konuda da Calloffice olarak klasik eğitim ve işleyişin dışına çıkarak ihtiyaç analizleri ile nokta atışı eğitimler ve danışmanlık hizmetleri sağlayarak çözümler sunmaktadır.

 

Ağustos 2012′ den itibaren Calloffice markası ile sektöre tümleşik hizmetler vermektedir.