Calloffice Müşteri Hizmetleri

Calloffice Müşteri Hizmetleri sayesinde artık Kobilerin de bir Çağrı Merkezi olabilecek. Uzman ve eğitimli Calloffice Müşteri Hizmetleri personelleri Müşterilerinize kusursuz bir Müşteri Hizmetleri deneyimi yaşatmak için sizleri bekliyor. Artık hiç bir Çağrı Merkezi yatırımı yapmadan bir personel maliyetinden bile daha düşük ücretlere Müşteri Hizmetleriniz olabilir. Bunun için bize info@calloffice.com.tr adresinden yada İletişim bölümündeki bilgilerimizden ulaşabilirsiniz.

Hizmet İçeriği

Eğitimli ve Uzman Müşteri Temsilcisi İletişim alanında uzman, Calloffice tarafından Telefonda konuşma teknikleri, Zor müşteri ile başa çıkma ve tele satış eğitimleri ile eğitilmiş deneyimli personeller sayesinde müşterilerinize mutlak müşteri memnuniyeti odaklı hizmet verebileceksiniz.
7/24 Hizmet 7/24 Hizmet seçeneğimiz ile müşterilerinize sınırsız bir hizmet seçeneği sunabileceksiniz.
Çağrı Merkezi numara tahsisi Eğer bir müşteri hizmetleri numaranız yok ise size ücretsiz olarak 0850 ile başlayan bir numara tahsis edilebilir.
Online Çağrı Takip Ekranı Müşteri Temsilcilerimize gelen çağrılarınız ile ilgili kayıt alıp çağrı oluşturduğumuz online çağrı takip ekranımızdan anlık olarak firmanıza gelen tüm çağrıları online olarak takip edebilir ve isterseniz ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.
Anlık Çağrı Bildirim SMS Hizmeti Online Çağrı Takip ekranına düşen çağrılarınız ile iligli anlık olarak firma yetkilinizin tarafımıza iletilen cep numarasına ve mail adresine bildirim yapılmaktadır.
IVR (Sesli Yanıt Hizmeti) Tarafınıza özel olarak hazırlanacak olan Sesli karşılama anonsu ile müşterileriniz karşılancak ve hatların dolu olması halinde isterseniz sıra bilgisi aktarılacak isterseniz kampanyalarınız ile ilgili sesli anons dinletilebilecektir.
Toplu SMS Hizmeti Mevcut hizmetlerimize ek olarak kampanya, bilgilendirme, tebrik mesajları gibi konularda hizmet almak istemeniz durumunda bizden çağrı merkezi hizmeti aldığınız için son kullanıcı fiyatımızdan %20 iskonto ile Toplu SMS Hizmetimizden faydalanabileceksiniz.
Otomatik Sesli Arama Hizmeti Mevcut hizmetlerimize ek olarak kampanya, bilgilendirme, tebrik mesajları gibi konularda hizmet almak istemeniz durumunda size sağladığımız çok uygun fiyatlı dış arama dakika ücretleri ile ileteceğiniz portföyünüzdeki binlerce kişiye ulaşarak sesli mesajınızı iletebileceksiniz.
Dış Arama Hizmetleri Hizmetimize ek olarak müşterilerinizin aranması gereken durumlarda kendi tarafınızda kullandığınız yüksek maliyetli telekom faturalarına katlanmanıza gerek kalmadan tarafımızdan sağlanan hizmetin yanında dilerseniz dış arama yaparak anket, bilgi güncelleme, tanıtım v.b. konularda hizmet almanız mümkün olacak.
Çağrı Sayısı ( Aylık) Ücret (Aylık) Açıklama
1 – 300 1.250,00 ₺ Inbound Müşteri Hizmetleri mesai saatleri(09:00 – 18:00) içinde hafta içi 5 gün boyunca gerçekleştirilir. 1 ay boyunca gelen çağrı sayısı raporlanır ve hangi barem aralığında ise o fiyat üzerinden faturalanır. Eğer gelen çağrı adeti 1000 adetin üzerine çıkarsa 1000 adet üzerinde gelen her çağrı başına 2 TL ücret eklenir. Gelen çağrı raporları (Santral ve Talep Raporları) müşteri talebine göre günlük, haftalık yada aylık olarak raporlanır.
301 – 600 1.750,00 ₺
601 – 1000 2.250,00 ₺
1000 Adet üzeri Çağrı başına 2 TL
** 7/24 Hizmet 400,00 ₺ 7/24 Hizmet talep edilmesi durumunda çağrı sayısına ek olarak talep edilir.
** Yukarıdaki Fiyatlara KDV Dahil değildir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>