Çağrı Merkezi Hizmetlerimiz

Ürün ve/veya hizmetlerinizi müşterilerinize anlık ve hızlı bir şekilde ulaştırmak istiyorsanız bu bir Çağrı Merkezine ihtiyaç duyduğunuz anlamına gelir. Aynı zamanda kendinize ait bir Çağrı Merkeziniz var ancak hem yönetsel hemde maliyet olarak şirketinize yük olmasını istemiyorsanız yapmanız gereken bu işi profesyonel olarak yapanlar ile çalışmaktır. İşte Outsource (Dış Kaynak) Hizmetimiz bu aşamada devreye girmektedir.

 Calloffice olarak Outsource hizmet konusunda uzman ve eğitimli kadromuzun uzun yıllardır sektörel olarak edindiği deneyimleri sizlere sunuyoruz. Calloffice iş birliği ile müşterilerinize kurumsal ve kaliteli bir hizmet sağlamanın yanında tüm Çağrı Merkezi çözümlerini de kullanma fırsatı yakalayacaksınız. Bu sayede müşterilerinizin nezlinde şirketinizin daha kurumsal ve müşteri odaklı olarak hizmet verdiğini gösterebileceksiniz.

Calloffice uzman kadrosunun yanı sıra doğru alt yapı ve yazılımları kullanarak verilen çağrı merkezi hizmeti gerektiği şekilde kayıt altına alıp uygun raporlama seçenekleriyle outsource hizmetini tamamen kurumsal bir yapıda gerçekleştirmektedir.

Inbound veya outbound olarak tüm projelere destek verebilmek kapasitemiz bulunmakta olup Türkiye genelinde bir çok proje ortağı çağrı merkezi firması ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği sayesinde seat sayımızı dilediğimiz kadar arttırabilmekteyiz. Ek olarak proje ortaklarımıza çağrı merkezi projesi danışmanlığı çerçevesinde destek vermekteyiz.

Birlikte çalıştığımız çözüm ortağı firmalar sayesinde çağrı merkezi kurulumu ve çağrı merkezi yazılımı konusunda kendi çözümlerimiz dışında alternatif çözümlerde sunabilmekteyiz.